Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на двг 1.8 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремонт на двг 1.8 тс

    Здравейте ,колеги.
    Моята Алфа 156 1.8 тс която закупих преди около 2 месеца сдаде багажа.
    Или по точно ,преди около два дни,при потегляне на един светофар взе да издава странен звук ,подобен на чукане от мотора.
    Първоначално не мислех да я правя и я пуснах да се продава с повредата ,но след това отворихме мотора в сервиза на брат ми и видяхме ,че биелните лагери на трети цилиндър са дроб ,докато всички останали бяха перфектни,а вала нямаше никакви драскотини.
    Поръчах си биелни лагери Глюко или нещо подобно ,сменихме маслото сложих отново Мобил 10в40 колата си заработи перфектно ,реших да я поразходя като вдигам максимум 3000 об/мин. и точно след 10км отново се разтрака колата.
    Та чудя се какво точно и има на тая кола!!!?!
    Та сега съм решил ако евентулано не се продаде докато събера някой лев ,защото съм разорен ,да и направя един по сериозен ремонт.
    Шлайф на вал ,лагери първи ремонт,смяна на сигменти,шлайф на глава с припасване на клапаните и т.н.
    Но доколкото разбирам от повечето шлайфисти Алфа с шлайфан вал не се движи за дълго време ,има ли нещо вярно в това??
    А и според вас струва ли си ремонта на тая кола ,излиза някаде около 800лв
    За два месеца съм хвърлил около 1200лв по нея а тя е супер неблагодарна.
    Гуми ,музика, ремонт на предница ,направо не ми се говори..

  • #2
    И още нещо ,някой има ли представа дали може да и се "портне" главата ,и ще има ли някакъв смисъл от това ,защото си мисля ,че мотора е изцеден до крайност фабрично.

    Comment


    • #3
      набарал си не която трябва кола явно. вместо да даваш 800 лева за ремонт. пробвай с друг мотор. аз лично така бих направил ако ми се строши мотора.
      1.9JTD 105+

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
        набарал си не която трябва кола явно. вместо да даваш 800 лева за ремонт. пробвай с друг мотор. аз лично така бих направил ако ми се строши мотора.
        Идеята ми за сега е за ремонт на моя мотор ,а и надали ако взема друг двигател на 200000+ ще е по малко отъркан от моя.
        По добре да ремонтирам моя и да знам ,че като е направен като хората ще има един доста голям ресурс от километри.
        А някой да знае има ли разлика в коляновите валове при 1.6 и 1.8 ?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщение
          Идеята ми за сега е за ремонт на моя мотор ,а и надали ако взема друг двигател на 200000+ ще е по малко отъркан от моя.
          По добре да ремонтирам моя и да знам ,че като е направен като хората ще има един доста голям ресурс от километри.
          А някой да знае има ли разлика в коляновите валове при 1.6 и 1.8 ?
          Мисля, че имаше. На баща ми коляновия вал беше даже леко крив, но за около 110лв. го изправиха и шлайфаха. Сега е ОК вече 10 000км

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщение
            И още нещо ,някой има ли представа дали може да и се "портне" главата ,и ще има ли някакъв смисъл от това ,защото си мисля ,че мотора е изцеден до крайност фабрично.
            Може да се портне, даже е много хубаво това което си замислил....Само финанси да имаш
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Може да се портне, даже е много хубаво това което си замислил....Само финанси да имаш
              To като я разглабяш така или иначе е хубаво да се пришлайфат и напаснат леглата на клапаните, а и да се пилне леко главата. За оправянето на вала и главата ми излезна около 200 - 220 лв. Имало "изкривяване" 0.3mm, което са го премахнали. Мисля, че е по оптимално не да променяш двигателя за да го изтискаш, а да видиш тунинг сервизите. От посочените в раздела имам положително отношение към Екстриймците. Има и други фирми предлагащи чипосване, но като ги питах за моята принцеса две от тях започнаха да ми говорят глупости (как ще ми изпратят чипа по пощата, а моята се програмира, не се сменя нищо, да не говорим за добавяне на външни модули - Genercom) и .... сещаш се. А и за 1.8TS (каквато е на баща ми) от 144 ставаше на 160 и въртящия момент се вдигаше с около 20N/m. A и за да искаш все пак да постигнеш нещо трябва да си вземеш спортни валове най-малкото

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщение
                а вала нямаше никакви драскотини.
                Поръчах си биелни лагери Глюко или нещо подобно ,сменихме маслото сложих отново Мобил 10в40 колата си заработи перфектно ,реших да я поразходя като вдигам максимум 3000 об/мин. и точно след 10км отново се разтрака колата.
                Та чудя се какво точно и има на тая кола!!!?!
                Вала, не се гледа ,а се мери. Драскотини няма да видиш, но пък за сметка на това шийката му предполагам е станала кат бъчва . За туй, сега вече с микрометъра и се молиш да влезеш в ремонтен размер. Задължително разглоби и почисти добре регулиращият клапан на налягане в маслената помпа. Трябва да се движи, без да задържа !

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                  Вала, не се гледа ,а се мери. Драскотини няма да видиш, но пък за сметка на това шийката му предполагам е станала кат бъчва . За туй, сега вече с микрометъра и се молиш да влезеш в ремонтен размер. Задължително разглоби и почисти добре регулиращият клапан на налягане в маслената помпа. Трябва да се движи, без да задържа !
                  Този съвет е един от прекрасните - последвай го непременно. Иначе до 1000км ще си отново за ремонт, че и доста по-рано даже

                  Comment


                  • #10
                    На части е моя съвет, така има най-голяма вероятност да си избиеш парите ама ще стане бавно. Иначе ще счупиш една камара пари по нея и след още 2-3хил.лв ще разбереш че си хвърляш парите в черна дупка.

                    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
                      На части е моя съвет, така има най-голяма вероятност да си избиеш парите ама ще стане бавно. Иначе ще счупиш една камара пари по нея и след още 2-3хил.лв ще разбереш че си хвърляш парите в черна дупка.
                      Ма колко си прав не е истина!
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Не знам колко я е платил, но надали ще успее да си избие парите

                        Comment


                        • #13
                          На части няма да е колата ,тя така или иначе ще се прави ако не се продаде цяла.
                          Идеята е обаче да се направи като хората ,а незнам дали тия мотори подлежат на шлайф на вала и след това какъв е пробега който могат да изминат .
                          И някой правил ли е до сега основен ремонт на тия мотори и как се държат след това.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщение
                            На части няма да е колата ,тя така или иначе ще се прави ако не се продаде цяла.
                            Идеята е обаче да се направи като хората ,а незнам дали тия мотори подлежат на шлайф на вала и след това какъв е пробега който могат да изминат .
                            И някой правил ли е до сега основен ремонт на тия мотори и как се държат след това.
                            За вала и главата съм написал по-горе - вече повече от 10 000км

                            Comment


                            • #15
                              невъзможни неща няма .. както са написали колегите стига да имаш финанси, време и най-вече здрави нерви ще я стегнеш .. но дали си струва ?! при всички положения НЕ /специално за мен/ ... аз бих се отървал от нея ..
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                              Comment

                              Working...
                              X